DIESELGAS

DIESELGAS – DIESEL na plyn pro motory od 300 kW výše (převážně nákladní automobily!)

DIESELGAS - DIESEL na plyn !

  • Je možná až 30% úspora na pohonných hmotách u kamionu?
  • Je možné až 30% zvýšení výkonu dieselového motoru bez chiptuningu?
  • Je možný tišší a „měkčí“ chod dieselu?
  • Je možné podstatně nižší opotřebení filtru pevných částic i oleje v motoru?
  • Je možné jezdit bez vstřikování Ad Blue a plnit EURO5 ?

Ano, to vše je možné provedením přestavby na vozidle s dieselovým motorem !

Přestavba spočívá v neinvazívním osazení dieselového motoru speciálním sekvenčním vstřikováním LPG které „vefukuje“ dávku plynu do sání motoru a tím zásadně mění složení směsi spalované ve válcích motoru.

Lze upravit dodávku nebo minibus na LPG?

Dodávky, minibusy a jiná užitková vozidla v kategorii do 3,5t je samozřejmě také možné přestavět na systém přidávání LPG do spalované směsi nafty a vzduchu. Dodávky mají zpravidla mnohem menší spotřebu nafty než nákladní automobily a tím i význam % úspory nedosahuje takové úrovně jako je tomu u „velkých žroutů“, nicméně pokud je vozidlo využíváno např. na pravidelný rozvoz a najede měsíčně několik tisíc kilometrů, je i zde významná úspora skutečností. V porovnání s kamiony a těžkými nákladními vozidly  je přestavba dodávky levnější a tím i návratnost investice v příznivém časovém horizontu.

Ne zcela bez významu je také znatelná změna charakteristiky točivého momentu motoru a zvýšení výkonu motoru, což se při racionálním využítí také většinou velmi pozitivně projeví na spotřebě a lepší dynamice jízdy například u vozidel která zrovna nedisponují přebytkem výkonu. Reálná úspora je 10 – 20 %.